Доставка
Для вибору способів доставки «Нова пошта» (Післяплата) та «Укрпошта» (Післяплата) сума замовлення повинна становити не менше 500 грн.
Якщо ці поштові служби не представлені у вашому місті або ви хочете скористатися іншою службою, якої немає в переліку, зверніться до наших менеджерів з продажу. Вони зроблять все можливе, щоб запропонувати вам альтернативний варіант доставки.
Деталі з’ясуйте з менеджером.
Час доставки
Після отримання оплати замовлений товар відвантажується зі складу протягом 1-3 робочих днів. Термін доставки кур'єрськими службами, як правило, не перевищує 3-5 днів.
Відповідно до нашого графіку роботи, посилки відправляються з понеділка по п'ятницю. Замовлення, зроблені у вихідні та святкові дні, будуть оброблені на наступний робочий день. В розділі Новини на сайті інтернет-магазину Masteram ми завжди заздалегідь попереджаємо про заплановані вихідні.
На території України магазин інструментів Masteram має робочі склади у Львові, Києві, Дніпрі та Харкові. Щоб заощадити час і гроші наших клієнтів, ми по змозі доставляємо товари з найближчого до покупця складу.
Оптимізація процесу доставки
Якщо замовлені товари знаходяться на різних складах, покупець може вибрати одну з таких можливостей:
- заощадити час, сплативши за дві посилки з різних складів (у цьому випадку можна окремо вибрати службу доставки для відправлення з кожного складу);
- заощадити кошти, зачекавши кілька днів, поки ми сформуємо і відправимо замовлення одним пакетом з найближчого до вас складу.
У будь-якому випадку ви можете узгодити це питання з нашим менеджером з продажу.
Вартість доставки
Для деяких кур'єрських служб вартість доставки не включена в ціну товару і розраховується згідно з тарифами вибраних кур'єрських служб («Нова пошта»). Ціна доставки залежить від сумарної ваги замовлених товарів. Вага кожного продукту вказується на сторінці з його описом.
Замовлення вартістю понад 4000 грн ми доставляємо безкоштовно по Україні. Доставка здійснюється однією із запропонованих компаній з перевезення вантажів.
Також звертаємо вашу увагу, що наш інтернет-магазин співпрацює зі службою «Нова пошта», яка надає нашим покупцям можливість оплачувати замовлення післяплатою. В цьому випадку вартість доставки і комісії розраховується автоматично в процесі оформлення замовлення. Для цього вам необхідно вибрати в кошику службу доставки «Нова пошта» (післяплата).
Увага! Комісія за переказ при оплаті післяплатою становить 2% від суми і оплачується клієнтом разом з вартістю товару та доставки при отриманні посилки у відділенні «Нова пошта».
Вибір служби доставки
Виберіть товар(и) з представлених в нашому магазині і додайте їх у кошик, натиснувши кнопку "Придбати". Після цього потрібно заповнити інформацію для доставки і вибрати найзручнішу для вас поштову службу.
Просимо врахувати, що більшість служб доставляють замовлення в свої місцеві представництва, звідки покупець сам повинен забрати свою посилку. Якщо ви живете в невеликому населеному пункті, будь ласка, при оформленні замовлення вказуйте найближче до вас місто, в якому представлена обрана вами компанія доставки (перелік таких міст є на офіційному сайті відповідної компанії).
Доставка до дверей
Ви можете скористатися послугою «Доставка до дверей», яку надають кур'єрські служби зазначені вище. Для цього, в кошику після вибору транспортної компанії, оберіть «Доставка до дверей» і вкажіть свою адресу в обов'язковому полі. Термін такої доставки може бути на 1 день більше, ніж при доставці за принципом «Склад-Склад». Вартість такої доставки до 30 грн дорожче звичайного тарифу. При виборі послуги «Доставка до дверей», доставку оплачує одержувач, безкоштовна доставка не діє.
Порядок доставки
Після отримання оплати ми відправимо вам замовлені товари через вибрану вами поштову службу. Наш менеджер повідомить вам по електронній пошті контрольний номер посилки (номер квитанції про відправлення), за допомогою якого ви можете дізнатися про доставку замовлення. Крім цього, подивитися номер відправлення можна і на сторінці свого облікового запису на сайті магазину інструментів Masteram. Для цього потрібно зайти в розділ "Історія замовлень".
Ви можете зв'язатися з нашим менеджером з продажу, щоб дізнатися додаткову інформацію: з якої причини затримується відправка замовлення і коли він буде відправлений, коли очікується доставка замовлення і т.д. Щоб перевірити, чи прийшла посилка в пункт призначення, достатньо подзвонити до відповідного офісу поштової служби (телефони та адреси місцевих представництв компаній опубліковані на офіційних сайтах компаній).
Важливе попередження
Поштова адреса покупця є найважливішим реквізитом в процесі опрацювання замовлення. Тому наполегливо рекомендуємо вам бути особливо уважними, заповнюючи поле адреси отримувача. Будь ласка, зверніть увагу, що деякі кур'єрські служби вимагають певну додаткову інформацію про отримувача (напр., поштовий індекс, ім'я по батькові, номер контактного телефону). Тому просимо вас по змозі заповнювати всі (навіть необов'язкові) поля. В разі виявлення якихось неточностей в реквізитах негайно повідомте про це нашому менеджеру з продажів.
Правила повернення пошкодженого товару
Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження або повернення посилки в разі, якщо транспортній компанії не вдалося після декількох спроб доставити товар(и) через відсутність одержувача за вказаною адресою.
Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром (товарами), вам необхідно зробити таке:
- подати претензію в транспортну компанію за пошкоджений товар(и) /посилку відповідно до вартості, зазначеної в товарній накладній, з обов'язковим збереженням копії претензії і всіх супутніх релевантних документів для підтвердження звернення;
- сповістити транспортну компанію і сфотографувати пошкоджений товар(и) або посилку(и);
- вимагати від транспортної компанії безкоштовного повернення і повторної доставки товару або зафіксувати звернення для майбутнього відшкодування витрат.
Візьміть до відома, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару за вказаною клієнтом адресою. Наша гарантія не покриває ризик пошкодження або втрати товару (товарів) під час доставки. Це знаходиться в межах відповідальності транспортної компанії. Тому, ретельно перевірте замовлення при отриманні та в присутності кур'єра порівняйте його вміст з пакувальним листом. Наша компанія не несе відповідальності за дефекти, виявлені після отримання посилки. Якщо вашу посилку втратила транспортна компанія, ви повинні висувати претензію їй безпосередньо. Однак, візьміть до уваги, що компанія, яка здійснювала доставку, компенсує вартість втрачених товарів тільки в межах страхової суми, зазначеної в товарній накладній. Витрати на доставку пошкодженого товару(ів) в обидва напрямки (від і до клієнта) не покриваються гарантією, крім ситуацій, коли клієнту надходить несправний товар з гарантійною наклейкою "Tested".
Детальніше про гарантії в розділі Гарантійні умови.