Гарантійні умови

Загальні положення

Гарантія передбачає безкоштовну заміну товару протягом 14 днів (не включаючи час на доставку) у межах наявних залишків на складах. В іншому разі рекламація буде надіслана виробнику або її вартість списана на баланс клієнта.

Як правило, термін гарантії становить 6 місяців з моменту відправлення клієнтові. Однак, щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, уточнюйте у менеджерів наявність гарантії і гарантійні терміни на придбаний вами товар.

Гарантія поширюється виключно на апаратні складові виробу. До апаратних складових не належать кабелі живлення, акумуляторні батареї, насадки для паяльних станцій і фенів, вимірювальні щупи, нагрівальні елементи, витратні матеріали, програмне забезпечення тощо.

Гарантією не покривають витрати на доставку компанії пошкодженого товару і на доставку заміни користувачеві, за винятком ситуацій, коли користувач отримав одразу неробочий обладнання з гарантійною наклейкою.

Гарантія також не покриває ризики пошкодження або втрати посилки поштовою службою або іншою компанією-перевізником. Тому, при отриманні, просимо уважно звірити вміст посилки з пакувальним листом у присутності відповідальної особи компанії, яка здійснювала доставку.

Покупець абсолютно безкоштовно може скористатися кваліфікованою технічною підтримкою, яку надає магазин інструментів Masteram.

Клієнту можуть відмовити в гарантійному обслуговуванні в таких випадках:

  • Відсутні або пошкоджені гарантійні пломби
  • Закінчився термін гарантії
  • Порушені правила експлуатації, зазначені в інструкції користувачеві
  • Внесення в конструкцію товару змін та доопрацювань, використання не за призначенням
  • Пошкодження товару користувачем, включаючи механічні, теплові, електричні та інші типи пошкоджень, потрапляння вологи
  • Гарантія не покриває дефекти, які виникли внаслідок форс-мажорних обставин (пожежі, потрапляння сторонніх предметів і рідин, електростатичних розрядів, використання неправильної напруги та інших зовнішніх факторів)
  • Відсутнє оригінальне упакування

Перед відправленням гарантійного обладнання обов'язково зв'яжіться з менеджером для уточнення всіх умов.

Якщо під час діагностування обладнання нашим сервісним центром з'ясується, що випадок є не гарантійним, ремонт та доставка обладнання здійснюється коштом покупця.

Післягарантійний ремонт ми надаємо незалежно від того, як давно був придбаний товар. Вартість такого ремонту узгоджується в індивідуальному порядку.

Процедура гарантійного обслуговування

Виявивши несправність або некоректну роботу пристрою, рекомендуємо такий порядок дій:

  1. Зверніться, будь ласка, за консультацією до нашої технічної служби.
  2. Намагайтесь максимально докладно описати суть проблеми і, за наявності, вкажіть серійний номер продукту.
  3. Якщо проблему не вдасться вирішити віддалено, вам необхідно буде відправити товар за адресою, погодженою з нашим сервісним центром. Будь ласка, зверніть увагу, що магазин інструментів Masteram не покриває витрати на доставку. При цьому:
    • переконайтесь, що гарантійні пломби не пошкоджені;
    • переконайтесь, що товар повністю укомплектований, включаючи оригінальне упакування, інструкції користувача, аксесуари;
    • обов'язково заповніть талон приймання обладнання на гарантійне обслуговування;
    • не забудьте надати гарантійний талон, чек або накладну на товар.

При відправленні товарів на ремонт необхідно обов'язково повідомити номер транспортної декларації відправки до сервісного центру.

Відділ ремонтів:
044 392 05 40
servicecenter@masteram.ua
або в call-центр, з позначкою "для сервісного центру".

Додаткові документи

Правила повернення пошкодженого товару

Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження або повернення посилки в разі, якщо транспортній компанії не вдалося після декількох спроб доставити товар(и) через відсутність одержувача за вказаною адресою.

Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром (товарами), вам необхідно зробити таке:

  1. Сповістити транспортну компанію і сфотографувати пошкоджений товар(и) або посилку(и);
  2. Подати претензію в транспортну компанію за пошкоджений товар(и)/посилку в кількості, зазначеній у товарній накладній.
  3. Відмовитися оплачувати вартість доставки.
  4. Вимагати від транспортної компанії безкоштовне повернення і повторну доставку товару.

Візьміть до відома, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару за вказаною клієнтом адресою.
Наша гарантія не покриває ризик пошкодження або втрати товару (товарів) під час доставки. Це знаходиться в межах відповідальності транспортної компанії. Тому, ретельно перевірте замовлення при отриманні та в присутності кур'єра порівняйте його вміст з пакувальним листом. Наша компанія не несе відповідальності за дефекти, виявлені після отримання посилки. Якщо вашу посилку втратила транспортна компанія, ви повинні висувати претензію їй безпосередньо. Однак, візьміть до уваги, що компанія, яка здійснювала доставку, компенсує вартість втрачених товарів тільки в межах страхової суми, зазначеної в товарній накладній. Витрати на доставку пошкодженого товару(ів) в обидва напрямки (від і до клієнта) не покриваються гарантією, крім ситуацій, коли клієнту надходить несправний товар.

Ми завжди готові до конструктивного діалогу з нашими клієнтами. Віримо, що наша співпраця буде взаємовигідною.

Чат з продажу
Важливі новини
Підписка на новини Masteram
Відгуки клієнтів
Валюта: Гривня (грн)
Кошик товарів поки немає
 
-